Termeni si conditii

1. DEFINITII SI TERMENI

LoveBoo– este denumirea comerciala a Bacanu Industries SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Aricestii-Rahtivani, nr 768, judetul Prahova, avand numar de ordine in Registrul Comertului J29/1537/2020, cod unic de inregistrare fiscala 42995520

Vanzator – LoveBoo

Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre LoveBoo(electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre LoveBoo si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Ni.

ckname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze Liste cu Bunuri si Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Lista – sectiunea din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii si pe care, ulterior, le poate sterge sau le poate adauga in cosul de cumparaturi („Cosul meu”).

Listele pot fi:

Publice: orice Client/Cumparator/Utilizator poate vizualiza Lista Cumparatorului/Utilizatorului in cazul in care acesta a distribuit-o pe retelele de socializare (Facebook, Twitter si Google+) sau daca acceseaza profilul public al Cumparatorului/Utilizatorului din Site. Listele sunt publice, iar Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca private oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite;

Private: acestea pot fi vizualizate numai de titularul Contului. Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca si publice oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite.

Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitionezela momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Site – magazinul online gazduit la adresa web Lovebooromania si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut – reprezinta:

– toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

– continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

– orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

– informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;

– informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

– date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Bun putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui Bun sau Serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre Bunurile sau Serviciile din pagina respectiva.

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit Bun. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea  “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre LoveBoo, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

I. Prevederi introductive

I.1.          Termenii și condițiile nu se referă la cazurile când persoana, care are de gând să cumpere produse de la vânzător, este o persoană juridică sau o persoană care, în cursul comandării produselor, acționează în cadrul activității sale de afaceri sau în cursul exercitării independente a ocupației sale.

I.2.          Prevederile diferite de acești termeni și condiții se pot negocia în cadrul contractului de vânzare-cumpărare. Prevederile diferite din contractul de vânzare-cumpărare au prioritate înaintea prevederilor cuprinse în acești Termeni și condiții.

I.3.          Prevederile cuprinse în acești Termeni și condiții sunt parte integrantă a contractului de vânzare-cumpărare. Contractul de vânzare-cumpărare și Termenii și condițiile sunt întocmite în limba cehă. Contractul de vânzare-cumpărare poate fi încheiat în limba cehă.

I.4.          Prin expedierea comenzii, cumpărătorul confirmă că, înainte de încheierea contractului de vânzare-cumpărare, a luat la cunoștință acești Termeni și condiții, a căror parte componentă este mesajul de dinaintea încheierii contractului de vânzare-cumpărare menționat la articolul III al Termenilor și condițiilor, documentul ”Plată și livrare” și documentul ”Schimburi, returnări, reclamații” accesibile pe interfața web a magazinului și că este expres de acord cu acestea, și anume în varianta în vigoare în momentul expedierii comenzii.

I.5.          Acești Termeni și condiții și documentele care formează partea integrantă, îi vor fi comunicate cumpărătorului și sub formă de anexă la confirmarea comenzii pe adresa de e-mail specificată de cumpărător.

I.6.          Textul Termenilor și condițiilor și al părților componente ale acestora poate fi modificat sau completate esențial și unilateral de către vânzător în conformitate cu legea. Prin această prevedere nu se aduce atingere drepturilor și obligațiilor cosntituite cumpărătorului înainte de intrarea în vigoare a noului conținut al Termenilor și condițiilor sau a părților componente ale acestora.

II. Contul de utilizator

II.1.        În baza înregistrării cumpărătorului efectuată pe site-ul web, cumpărătorul poate accesa interfața sa de utilizator (denumit în continuare „cont de utilizator“). Din interfața sa de utilizator, cumpărătorul poate plasa comenzi pentru produse. În cazul în care interfața web a magazinului permite acest lucru, cumpărătorul poate face comandarea produselor și fără înregistrare, direct din interfața web a magazinului.

II.2.        În cursul înregistrării pe website și al comandării produselor, cumpărătorul este obligat să specifice informații corecte și adevărate. Datele menționate în contul de utilizator trebuie să fie actualizate de către cumpărător cu ocazia fiecărei modificări. Datele menționate de către cumpărător în contul de utilizator și în cursul comandării produselor sunt considerate de către vânzător ca fiind corecte.

II.3.        Accesul la contul de utilizator este securizat cu ajutorul numelui și al parolei de utilizator. Cumpărătorul este obligat să păstreze în confidențialitate informațiile indispensabile pentru accesarea contului său de utilizator.

II.4.        Cumpărătorul nu este în drept să permită terților utilizarea contului său de utilizator.

II.5.        Vânzătorul poate anula contul de utilizator, și anume, îndeosebi în cazul în care cumpărătorul nu utilizează contul său de utilizator timp de mai mult de 2 ani sau în cazul în care cumpărătorul încalcă obligația sa din contractul de vânzare-cumpărare (inclusiv Termenii și condițiile) sau în cazul în care vânzătorul schimbă tehnologia în una incompatibilă cu sistemul precedent.

II.6.        Cumpărătorul ia la cunoștință faptul că, contul de utilizator s-ar putea să nu fie accesibil neîntrerupt, și anume având în vedere mentenanța obligatorie a echipamentului hardware și software al vânzătorului, eventual mentenanța obligatorie a echipamentului hardware și software al unui terț.

II.7.        Vânzătorul nu garantează funcționalitatea contului de utilizator și își rezervă dreptul la modificarea funcționalității contului de utilizator fără nicio notificare prealabilă.

III. Comunicare, înainte de încheierea contractului de vânzare-cumpărare, către clientul care este consumator

III.1.      Potrivit secțiunii a patra, capitolul I din Legea nr. 89/2012 Culegere, Codul civil, varianta în vigoare (denumit în continuare NCC), înainte de încheierea contractului, vânzătorul le comunică consumatorilor următoarele date:

III.2.      Adresa de corespondență pentru exercitarea drepturilor din defectele la produse și expedierea produselor cumpărate pe interfața web a magazinului este adresa LoveBoo Aricestii-Rahtivani, nr 768, judetul Prahova . Efectele juridice decurgând din exercitarea drepturilor din defectele produselor rămân valabile și în cazul livrării pe adresa de facturare. Adresa de facturare a vânzătorului este identică cu adresa sediului societății menționată în antetul acestor Termeni și condiții. Regulamentul privind reclamațiile se poate descărca AICI.

III.3.      Vânzătorul îi predă cumpărătorului produsele la calitatea stipulată prin prevederea de la art. 2161 NCC, deci produsele:

     au caracteristicile pe care și le-a agreat cumpărătorul cu vânzătorul și, dacă nu există o astfel de înțelegere, caracteristicile pe care vânzătorul sau producătorul le-a descris sau pe care le așteaptă cumpărătorul având în vedere natura produselor și promovarea acestora;

     produsele sunt potrivite pentru scopul specificat pentru utilizare de către vânzător sau pentru care se utilizează de obicei acel produs;

     produsele sunt obiecte în cantitatea corespunzătoare;

     îndeplinesc cerințele reglementărilor juridice.

III.4.      În cazul în care, la preluarea de către cumpărător, produsele nu îndeplinesc aceste cerințe, cumpărătorul are dreptul la livrarea unor produse noi, fără defecte, atâta timp cât, având în vedere natura obiectului, acest lucru nu este neadecvat. În cazul în care defectul se referă la obiect, cumpărătorul poate solicita doar înlocuirea produsului, in termen de maxim 30 de zile dupa livrarea produsului pe baza facturii. Dacă, având în vedere natura defectului, acest lucru este disproporțional, îndeosebi dacă defectul poate fi înlăturat fără întârziere inutilă, cumpăratul are dreptul la înlăturarea defectului.

III.5.      Dacă cumpărătorul nu abandonează contractul sau dacă nu-și exercită dreptul la livrarea unor produse noi fără defecte, la înlocuirea componentelor acestora sau la reparații, poate solicita o reducere adecvată din prețul de vânzare-cumpărare.

III.6.      Cumpărătorul are dreptul la o reducere adecvată și în cazul în care cumpărătorul nu-i poate livra produse noi fără defecte, să înlocuiască componentele produselor sau să repare produsele, precum și în cazul în care vânzătorul nu asigură remedierea într-un termen potrivit sau în cazul în care asigurarea remedierii i-ar cauza consumatorului dificultăți însemnate.

III.7.      Vânzătorul nu răspunde pentru defecte în cazul în care:

     defectul se afla la produs în momentul preluării și, pentru un astfel de defect, a fost convenită o reducere din prețul de vânzare-cumpărare;

     este vorba de produsele deja folosite iar defectul corespunde gradului de folosire sau uzură pe care le-a avut produsul în momentul preluări de către cumpărător;

     defectul a apărut la produs datorită uzurii prin folosire obișnuită sau, dacă acest lucru rezultă din natura obiectului (de exemplu, prin expirarea duratei de viață);

     defectul a fost cauzat de către cumpărător și a apărut datorită utilizării, depozitării greșite, întreținerii greșite sau intervenției cumpărătorului sau deteriorării mecanice;

     defectul a apărut ca urmare a unui eveniment extern, fără nicio influență din partea vânzătorului.

III.8.   Vânzătorul nu răspunde pentru defectele produselor expuse la condiții – temperatură ridicată, mult praf, umiditate, impacte chimice și mecanice – necorespunzătoare utilizării normale. Garanția nu acoperă nici defectele cauzate prin uzura normală a produselor (sau a componentelor acestora) cauzată prin utilizare. Într-un astfel de caz, o durată de viață mai scurtă nu se poate considera drept defect și nici nu se poate reclama în acest fel.

III.9.   Înainte de a se încheia contractul de vânzare-cumpărare prin mijloace de comunicare la distanță, vânzătorul le mai comunică consumatorilor următoarele informații:

     Cheltuielile cu comunicarea la distanță nu diferă de tariful de bază pe care i-l percepe consumatorului în calitate de operator/prestator al serviciului; consumatorul nu este obligat să comunice cu vânzătorul prin intermediul liniilor telefonice taxate în avantajul vânzătorului.

     Vânzătorul cere achitarea integrală a prețului înainte de preluarea produselor. Plățile se efectuează fie prin transfer bancar, plata cu ramburs la predarea produselor, plata cu cardul de plată prin internet sau printr-o altă modalitate specificată în documentul ”Plată și livrare”. În cazul preluării personale la punctul de lucru, clientul își plătește cheltuielile de drum la punctul de lucru și înapoi. În cazul remiterii prin intermediul operatorului de servicii poștale, prețurile pentru remitere se stabilesc potrivit tarifului menționat în documentul ”Plată și livrare”

     În cazul produselor modificate la cererea clientului se cere un avans de 30% din prețul final al produselor, contractul privind produsele modificate la cererea clientului nu poate fi abandonat fără specificarea motivului în termen de 14 zile.

     Vânzătorul nu încheie contractele al căror obiect sunt prestațiile repetate și nici contractele pe durata nedeterminată. În cazul în care intermediază un astfel de contract, cea mai scurtă perioadă pe care contractul va angaja părțile, va fi comunicată de către prestatorul prestației repetate, inclusiv informațiile privind prețul sau modalitatea de stabilire a acestuia pentru o perioadă de decontare, care este de fiecare dată o lună, dacă acest preț este neschimbabil, precum și informațiile privind impozitele, taxele și costurile ocazionate de furnizarea produselor și prestarea serviciului.

     Toate prețurile produselor și serviciilor pe interfața web sunt specificate cu taxa pe valoare adăugată inclusă (TVA), prețurile pentru transport sunt specificate în documentul ”Plată și livrare”;

      Consumatorul are dreptul să abandoneze contractul încheiat (dacă în continuare nu este specificat altceva), și anume în termen de paisprezece zile, care încep să curgă, în cazul în care este vorba de:

                                       i.     contractul de vânzare-cumpărare, de la data preluării produselor;

                                       ii.     contractul al cărui obiect sunt câteva tipuri de produse sau livrarea mai multor părți, de la data preluării ultimei livrări de produse;

                                       iii.     contractul al cărui obiect este o livrare periodică repetată de produse, de la preluarea primei livrări de produse, cu precizarea că această abandonare trebuie să fie trimisă pe adresa de corespondență a vânzătorului sau pe adresa de e-mail clienti@LoveBoo.

 7.     Consumatorul nu poate abandona contractul privind:

                                       i.     prestarea serviciilor, dacă serviciile au fost prestate în baza acordului prealabil expres al consumatorului înainte de expirarea termenului pentru abandonarea contractului și vânzătorul, înainte de încheierea contractului, i-a comunicat consumatorului că, într-un astfel de caz, nu are dreptul la abandonarea contractului;

                                       ii.     livrarea produselor sau prestarea serviciilor al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare independent de voința vânzătorului și care pot avea loc în cursul perioadei pentru abandonarea contractului;

                                       iii.     livrarea produselor ușor perisabile, precum și a produselor care, după livrare, au fost amestecate ireversibil cu alte produse;

                                       iv.     furnizarea produselor care au fost modificate potrivit dorinței consumatorului sau pentru persoana acestuia, produsele fabricate la cererea clientului, diferite de confecțiile standard;

                                        v.     produsele în ambalaje închise, pe care consumatorul le-a scos afară din ambalaj și, din motive de igienă, acestea nu mai pot fi returnate;

                                        vi.     livrarea unei înregistrări audio sau video sau a unui program de calculator, dacă clientul a deteriorat ambalajul inițial

                                        vii.     livrarea de ziare, publicații periodice sau reviste

                                       viii.     transportul, dacă întreprinzătorul furnizează această prestație într-un termen stabilit

 8.     În cazul abandonării contractului, consumatorul va achita cheltuielile aferente returnării produselor și, dacă este vorba de un contract încheiat prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță, cheltuielile cu returnarea produselor, dacă aceste produse nu pot fi returnate datorită naturii lor, prin modalitate poștală obișnuită. În cazul în care consumatorul abandonează contractul, va trimite sau va predea către vânzător, fără întârziere inutilă, cel târziu în termen de 14 zile de la abandonarea contractului, produsele pe care le-a obținut.

9.      În cazul abandonării contractului, produsele trebuie trimise în starea inițială, nepurtate, nedeteriorate, ambalate în ambalaj original. Produsele nu au voie să fie utilizate în niciun fel. Consumatorul are dreptul să probeze produsele cu precizarea că va respecta condițiile de igienă de bază pentru o astfel de probă – de exemplu, peste lenjeria de corp. În cazul în care nu respectă condițiile de igienă stabilite, este vorba de produsele care, în baza Directivei 97/7CE privind protecția consumatorului în cazul contractelor încheiate la distanță, nu vor putea fi returnate din cauza naturii acestora.

10.      Contractul se încheie, din principiu, în limba romana, după încetarea cazului comercial, datele despre acesta fiind arhivate de către vânzător. Contractul încheiat este arhivat de către vânzător pe o perioadă de cel puțin cinci ani de la data încheierii acestuia, însă nu mai mult de perioada potrivit reglementărilor juridice aferente, în scopul executării cu succes a acestuia și nu este accesibil terților neimplicați.

III.12.   În cazul nesoluționării contestației, consumatorul este în drept să contacteze organul de supraveghere de stat, care este Autoritatea Națională pentru Protecția Consumătorului (ANPC). Consumatorii vor afla detaliile pe site-ul web http://www.anpc.gov.ro/. Cu soluționarea extrajudiciară a litigiilor se ocupă și mediatorii, intermediarii independenți ai conflictelor dintre părți. Lista acestora se află pe www.justice.cz unde, în motorul de căutare, se poate introduce specificarea privind litigiile de consum. Mediatorii își stabilesc condițiile în mod independent.

IV. Încheierea contractului de vânzare-cumpărare

IV.1.     Toate prezentările de produse postate pe interfața web a magazinului au un caracter informativ și vânzătorul nu este obligat să încheie contract de vânzare-cumpărare referitor la aceste produse. Prevederea de la art. 1732 alin. 2 din Codul civilnu se aplică.

IV.2.     Interfața web a magazinului conține informații referitoare la produse, și anume inclusiv specificarea prețului pentru articole individuale și a costurilor în cazul returnării produselor, dacă aceste produse, în baza naturii acestora, nu pot fi returnate pe cale poștală obișnuită. Prețurile produselor sunt specificate inclusiv taxa pe valoare adăugată și toate taxele aferente. Prețurile produselor rămân valabile pe perioada pe care sunt afișate pe interfața web a magazinului. Prin această prevedere nu este restricționată posibilitatea vânzătorului de a încheia contract de vânzare-cumpărare în condiții negociate individual.

IV.3.     Interfața web a magazinului conține și informații referitoare la costurile ocazionate de ambalarea și livrarea produselor.

IV.4.     Pentru comanda produselor, cumpărătorul completează formularul de comandă pe interfața web a magazinului. Formularul de comandă conține îndeosebi informații referitoare la:

                           i.        produsele comandate (cumpărătorul ”pune” produsele comandate în coșul de cumpărături electronic al interfeței web a magazinului);

                           ii.       modalitatea de plată a prețului produselor, datele privind modalitatea de livrare produse cerută;

                          iii.       informațiile privind cheltuielile pentru livrarea produselor (denumite în continuare împreună „comanda“).

IV.5.     Cumpărătorul expediază comanda către vânzător prin click pe butonul ”Confirm comanda”. Datele cuprinse în comandă sunt considerate de către vânzător ca fiind corecte. Imediat după obținerea comenzii, vânzătorul îi confirmă cumpărătorului această obținere printr-un mesaj electronic expediat pe adresa poștei electronice a cumpărătorului menționată în contul de utilizator sau în comandă (denumită în continuare „adresa electronică a cumpărătorului“).

IV.6.     Vânzătorul este întotdeauna în drept ca, în funcție de caracterul comenzii (cantitatea de produse, cuantumul prețului de vânzare-cumpărare, cheltuielile presupuse cu transportul), să ceară de la cumpărător să confirme suplimentar comanda (de exemplu, în scris sau telefonic).

IV.7.     Raportul contractual între vânzător și cumpărător s-a constituit prin remiterea mesajului de acceptare a comenzii trimis către cumpărător prin poștă electronică, și anume pe adresa electronică a cumpărătorului.

IV.8.     Cumpărătorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în cursul încheierii contractului de vânzare-cumpărare. Cheltuielile născute cumpărătorului în cazul utilizării mijloacelor de comunicare la distanță pentru încheierea contractului de vânzare-cumpărare (cheltuieli cu conectarea la internet, cheltuieli cu convorbirile telefonice) sunt achitate de cumpărătorul însuși, cu precizarea că aceste cheltuieli nu diferă de tariful de bază.

IV.9.     Vânzătorul își rezervă dreptul să anuleze comanda produselor care sunt vândute la mai puțin de 10% din prețul uzual sau dacă sunt vândute la un preț mai mic de 6 LEI (prețul pentru transport nu se consideră a fi prețul produselor.)

IV.10.  Vânzătorul își rezervă dreptul să anuleze comanda produselor pentru care au fost folosite mai multe cupoane de reducere.

V. Prețul produselor și condițiile de plată

V.1.        Prețul produselor și eventualele cheltuieli legate de livrarea acestora potrivit contractului de vânzare-cumpărare poate fi achitat de către cumpărător către vânzător prin modalitățile care îi vor fi oferite în cursul finalizării comenzii. Prețul pentru produse va putea fi întotdeauna achitat prin transfer bancar, prin plata cu ramburs la remitere și cel puțin prin unul din alte instrumente de plată online, în funcție de accesibilitatea curentă.

V.2.        Împreună cu prețul de vânzare-cumpărare, cumpărătorul este obligat să-i achite vânzătorului și cheltuielile cu ambalarea și livrarea produselor, în cuantumul stabilit. Dacă nu se specifică expres altceva, prin prețul de vânzare-cumpărare se înțeleg în continuare și cheltuielile cu livrarea produselor

V.3.        Vânzătorul nu cere de la cumpărător niciun avans sau vreo plată similară. Prin aceasta nu se aduce atingere prevederii de la art. 4.6 al Termenilor și condițiilor privind obligația de achitare a prețului de vânzare-cumpărare în avans.

V.4.        În cazul plății în numerar sau în cazul plății cu ramburs la preluarea produselor, prețul de vânzare-cumpărare este scadent în momentul preluării produselor. În cazul plății non-cash, prețul de vânzare-cumpărare este scadent în termen de 5 zile lucrătoare de la încheierea contractului de vânzare-cumpărare.

V.5.        În cazul plății non-cash, cumpărătorul este obligat să achite prețul de vânzare-cumpărare produse împreună cu specificarea simbolului variabil al plății. În cazul plății non-cash, obligația cumpărătorului de a achita prețul de vânzare-cumpărare este îndeplinită în momentul înregistrării sumei în contul vânzătorului.

V.6.        Vânzătorul este în drept, îndeosebi în cazul în care, de partea cumpărătorului, nu are loc confirmarea suplimentară a comenzii (art. 3.6), să ceară achitarea întregului preț de vânzare-cumpărare înainte de expedierea produselor către cumpărător. Prevederea de la art. 2119 alin. 1 din Codul civil nu se aplică.

V.7.        Eventualele reduceri din prețul produselor acordate de către vânzător către cumpărător nu se pot combina reciproc.

V.8.        În cazul în care acest lucru este uzual în cadrul contactului de afaceri sau este stabilit prin reglementări juridice general obligatorii, vânzătorul îi va emite cumpărătorului actul fiscal – factura pentru plățile efectuate în baza contractului de vânzare-cumpărare. Vânzătorul este plătitor de taxă pe valoare adăugată. Actul fiscal – factura va fi emis de către vânzător către cumpărător în urma achitării prețului produselor și va fi trimis în formă electronică pe adresa electronică a cumpărătorului.

V.9.        Potrivit Legii privind evidența încasărilor, vânzătorul este obligat să-i emită cumpărătorului bonul. Simultan, are obligația să introducă online încasarea primită în evidența administrației fiscale; în cazul unei pene tehnice, acest lucru trebuie făcut cel târziu în termen de 48 de ore.

VI. Abandonarea contractului de vânzare-cumpărare

VI.1.      Cumpărătorul ia la cunoștință faptul că, potrivit prevederilor de la art. 1837 Cod civil, nu este posibilă, printre altele, abandonarea contractului de vânzare-cumpărare privind livrarea produselor care au fost modificate potrivit dorinței cumpărătorului sau pentru persoana sa, a contractului privind livrarea de produse ușor perisabile, precum și produse care, după livrare, au fost amestecate ireversibil cu alte produse, a contractului privind livrarea produselor în ambalaje închise, produse pe care consumatorul le-a scos din ambalaj, și din motive de igienă, produsele nu pot fi returnate, și a contractului privind livrarea unei înregistrări audio sau video sau a unui program de calculator, dacă clientul a deteriorat ambalajul original al acesteia.

VI.2.      Cumpărătorul ia la cunoștință faptul că nu este posibilă abandonarea contractului privind produsele limitate, posibilitatea achiziționării cărora a fost câștigată într-o tombolă cu denumirea „raffle”, întrucât este un contract al cărui obiect este un joc în conformitate cu art. 1840 alin. c) Cod civil.

VI.3.      În afară de cazurile menționate în art. VI.1., VI.2. sau alte cazuri, în care contractul de vânzare-cumpărare nu poate fi abandonat, cumpărătorul are, în conformitate cu prevederile art. 1829 alin. 1 Cod civil, dreptul de a abandona contractul de vânzare-cumpărare, și anume în termen de 14 (paisprezece) zile de la preluarea produselor.

VI.4.      Pe lângă termenul prevăzut în art. VI.3., vânzătorul oferă cumpărătorului o perioadă suplimentară, între 15 (15) și 30 (30) zile de la data preluării produselor, în care este posibilă abandonarea contractului și returnarea produselor (cu excepția celor, pentru care dreptul de returnare este exclus).

VI.5.      În cazul în care obiectul contractului de vânzare-cumpărare sunt câteva tipuri de produse sau livrarea a mai multor componente, acest termen  începe să curgă de la data preluării ultimei livrări de produse. Notificarea de abandonare a contractului de vânzare-cumpărare trebuie să-i fie comunicată vânzătorului în termenii specificați în art. VI.3. și VI.4. Pentru abandonarea contractului de vânzare-cumpărare, cumpărătorul poate face uz de formularul model care se poate descărca AICI. Notificarea de abandonarea a contractului de vânzare-cumpărare poate fi trimisă de către cumpărător către vânzător pe adresa vânzătorului sau pe adresa de poștă electronică a vânzătorului clienti@LoveBoo

VI.6.      În cazul abandonării contractului de vânzare-cumpărare potrivit art. VI.3. și VI.4. din Termeni și condiții, contractul de vânzare-cumpărare se reziliază de la început. Produsele trebuie să-i fie returnate vânzătorului în termen de 14 (paisprezece) zile de la data trimiterii către vânzător a notificării privind  abandonarea contractului. În cazul în care cumpărătorul abandonează contractul de vânzare-cumpărare, cumpărătorul suportă cheltuielile cu returnarea produselor către vânzător, și anume și în cazul în care produsele nu pot fi returnate pe cale poștală obișnuită datorită naturii lor.

VI.7.      În cazul abandonării contractului potrivit art. VI.3. din Termeni și condiții, vânzătorul restituie mijloacele bănești obținute de la cumpărător, în termen de 14 (paisprezece) zile de la abandonarea contractului de vânzare-cumpărare de către cumpărător. În cazul achitării produselor prin modalitatea de plată cu ramburs, mijloacele bănești vor fi restituite prin modalitatea identică cu cea prin care au fost obținute de către vânzător de la cumpărător. Vânzătorul este, de asemenea, în drept să restituie prestația furnizată de către cumpărător deja la returnarea produselor de către cumpărător sau printr-o altă modalitate, dacă cumpărătorul este de acord cu aceasta și cumpărătorului nu i se nasc prin aceasta costuri suplimentare. În cazul în care cumpărătorul abandonează contractul de vânzare-cumpărare, vânzătorul nu este obligat să restituie mijloacele bănești către cumpărător înainte ca acesta să-i returneze produsele sau să-i dovedească faptul că i-a expediat vânzătorului produsele.

VI.8.      În cazul abandonării contractului potrivit art. VI.4. din Termeni și condiții, cumpărătorul are dreptul la restituirea prețului de vânzare-cumpărare a produsului (după deducerea eventualelor costuri suplimentare ale vânzătorului) doar în forma unui credit sau voucher în valoarea prețului de vânzare-cumpărare a produsului returnat, care poate fi utilizat pentru cumpărarea produselor pe site-ul sau în magazinul fizic al vânzătorului.

VI.9.      În cazul abandonării contractului de vânzare-cumpărare conform art, VI.3. sau VI.4 din Termeni și Condiții prin intermediul unei locații comerciale a vânzătorului în afara teritoriului Republicii Cehe (partener contractual al vânzătorului), vânzătorul nu este obligat să elibereze cumpărătorului mijloacele financiare, sau voucherul (creditul) imediat în momentul abandonării contractului. În acest caz, cumpărătorul este obligat să comunice vânzătorului numărul contului bancar (IBAN) la care fondurile vor fi remise în termen de 14 zile. În cazul unui voucher (credit), cumpărătorul va comunica vânzătorului adresa poștală sau de e-mail la care îi va fi trimis voucherul în termen de 14 zile.

VI.10.   Dreptul la compensarea prejudiciilor apărute la produse poate fi compensat de către vânzător cu dreptul cumpărătorului la restituirea prețului de vânzare-cumpărare.

VI.11.   În cazurile în care, cumpărătorul, potrivit prevederilor de la art. 1829 alin. 1 Cod civil, are dreptul la abandonarea contractului de vânzare-cumpărare, și vânzătorul are dreptul să abandoneze oricând contractul de vânzare-cumpărare, și anume până la momentul de preluare a produselor de către cumpărător.  Într-un astfel de caz, vânzătorul îi restituie cumpărătorului prețul de vânzare-cumpărare fără întârziere inutilă, și anume în contul stabilit de către cumpărător în cazul plății la preluare (plata cu ramburs). În cazul plății în avans, vânzătorul îi restituie cumpărătorului prețul de vânzare-cumpărare prin modalitatea în care acesta a fost obținut sau în contul bancar al cumpărătorului, opțiunea fiind a vânzătorului.

VI.12.   În cazul în care, împreună cu produsele, cumpărătorului i-a fost acordat și un cadou, contractul de donație între vânzător și cumpărător este încheiat cu clauza de dezangajare că, dacă are loc abandonarea contractului de vânzare-cumpărare de către cumpărător, contractul de donație referitor la un astfel de cadou își pierde valabilitatea iar cumpărătorul este obligat să-i restituie vânzătorului și cadoul împreună cu produsele.

VI.13.   Vânzătorul își rezervă dreptul să anuleze comanda produselor pentru care au fost folosite mai multe cupoane de reducere sau dacă a fost folosită o reducere mai mare de 20% la produsele deja ieftinite.

VII. Transport și livrare produse

VII.1.    În cazul în care modalitatea de transport este negociată în baza cerinței speciale a cumpărătorului, cumpărătorul suportă riscul și eventualele cheltuieli suplimentare legate de această modalitate de transport.

VII.2.    În cazul în care vânzătorul, potrivit contractului de vânzare-cumpărare, este obligat să livreze produsele în locația stabilită de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să preia produsele la livrare. În cazul în care cumpărătorul nu preia produsele la livrare, vânzătorului i se constituie dreptul la compensarea cheltuielilor cu taxa poștală și taxele aferente în cuantum de 35 LEI (în litere: treizeci și cinci de lei) și, pe lângă aceasta, vânzătorul este în drept să abandoneze contractul de vânzare-cumpărare. În cazul în care cumpărătorul nu preia produsele la livrare, vânzătorul mai este în drept să-l pună pe cumpărător pe lista sa de cumpărători lipsiți de fiabilitate (denumită în continuare ”blacklist”), cu precizarea că toate persoanele înscrise pe blacklist-ul vânzătorului, în cazul unor cumpărături viitoare, sunt obligate să plătească produsele comandate înainte de expedierea acestora.

VII.3.    În cazul în care, dintr-un motiv de partea cumpărătorului, produsele trebuie să fie livrate repetat sau printr-o modalitate diferită de cea menționată în comandă, cumpărătorul este obligat să achite cheltuielile cu repetarea livrării produselor, respectiv cheltuielile cu o altă modalitate de livrare.

VII.4.    La preluarea produselor de la compania de transport, cumpărătorul este obligat să controleze integritatea ambalajului și, în cazul oricăror defecte, să-l informeze imediat pe transportator. În cazul în care se constată că ambalajul a fost deteriorat pentru că trimiterea a fost deschisă neautorizat, cumpărătorul nu este obligat să preia coletul de la transportator. Reclamațiile ulterioare nu se vor lua în considerare.

VII.5.    Celelalte drepturi și obligații ale părților contractului în cursul transportului produselor pot fi reglementate prin condițiile de livrare ale vânzătorului, dacă au fost emise de către acesta.

VIII. Drepturi din prestații defectuoase

VIII.1.  Drepturile și obligațiile părților contractului în ceea ce privește prestația defectuoasă se supun reglementărilor juridice general obligatorii (îndeosebi prevederilor de la art. 1914 la 1925, art. 2099 la 2117 și art. 2161 la 2174 din Codul civil și Legea nr. 634/1992 Culegere privind protecția consumatorului, cu modificările și completările ulterioare).

VIII.2.  Vânzătorul răspunde în fața cumpărătorului pentru faptul că produsele nu au defecte la preluare. Vânzătorul răspunde în fața cumpărătorului îndeosebi pentru faptul că, în momentul în care cumpărătorul a preluat produsele:

                       i.     produsele au caracteristicile pe care și le-a agreat cumpărătorul cu vânzătorul și, dacă nu există un astfel de agrement, caracteristicile pe care vânzătorul sau producătorul le-a descris sau pe care le așteaptă cumpărătorul având în vedere natura produselor și promovarea acestora;

                       ii.     produsele sunt potrivite pentru scopul specificat pentru utilizare de către vânzător sau pentru care se utilizează de obicei acel tip de produse;

                      iii.     produsele sunt conforme cu calitatea sau execuția mostrei sau modelului convenit, dacă calitatea sau execuția au fost stabilite potrivit mostrei sau modelului convenit

                      iv.     produsele sunt în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare;

                       v.     produsele îndeplinesc cerințele reglementărilor juridice.

 VIII.3.  Prevederile specificate la art. 7.2 din Termeni și condiții nu se aplică în cazul produselor vândute la un preț redus acordat pentru defectul pentru care a fost negociat prețul redus, pentru uzura produselor cauzată de utilizarea obișnuită a acestora, al produselor utilizate, pentru defectul corespunzător gradului de utilizare sau uzură, pe care l-au avut produsele în momentul preluării de către cumpărător sau dacă acest lucru decurge din natura produselor.

VIII.4.  Drepturile din prestațiile defectuoase sunt exercitate de către cumpărător la vânzător, pe adresa sau la punctul de lucru al acestuia.

VIII.5.  Celelalte drepturi și obligații referitoare la răspunderea vânzătorului pentru defecte sunt reglementate prin Regulamentul reclamațiilor al vânzătorului.

IX. Alte drepturi și obligații ale părților contractante

IX.1.      Cumpărătorul obține dreptul de proprietate asupra produselor prin achitarea întregului preț de vânzare-cumpărare pentru produse.

IX.2.      În ceea ce privește cumpărătorul, vânzătorul nu este legat în niciun fel de niciun cod de comportament în sensul prevederilor de la art. 1826 alin. 1 lit. e) din Codul civil.

IX.3.      Organul competent pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor comerciale decurgând din contractul de vânzare-cumpărare este Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor cu sediul în Bucureşti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, adresa de internet: www.anpc.gov.ro .

IX.4.      Prin prezenta, cumpărătorul preia asupra sa pericolul modificării împrejurărilor în sensul art. 1765 alin. 2 din Codul civil.

X. Declarație privind protecția vieții private

X.1.        Prin faptul că, cumpărătorul/vizitatorul interfeței web (denumit în continuare cumpărător/vizitator), vizitează interfața web a magazinului vânzătorului, îl contactează pe vânzător prin intermediul media de socializare sau îi furnizează într-un alt mod vânzătorului datele sale (inclusiv participarea la competiții sau la evenimentele publicate pe interfața web a magazinului), o astfel de persoană confirmă că a citit prevederile acestor Termeni și condiții privind protecția vieții private.

X.2.        Vânzătorul are calitatea de administrator al datelor cu caracter personal referitoare la cumpărător și al datelor privind vizitatorii interfeței web a magazinului.

COLECTAREA DATELOR

X.3.        Datele referitoare la persoana cumpărătorului le obținem exclusiv de la cumpărător. Vânzătorul nu obține nicio informație despre cumpărător din alte surse externe, cu excepția datelor furnizate în cursul vizitei interfeței web a magazinului.

X.4.        Datele cu caracter personal, pe care le furnizează cumpărătorul/vizitatorul către vânzător, pot include:

a)     datele referitoare la persoana cumpărătorului: prenumele, numele; adresa de

e-mail; numărul de telefon; informații privind contul bancar; sexul; data dumneavoastră de naștere; datele menționate în cadrul corespondenței; actualizarea datelor care i-au fost furnizate vânzătorului;

b)    datele privind vizitatorii interfeței web a magazinului în limita adresei IP; numele de utilizator; detalii privind plățile; istoricul comenzilor; denumirea domeniului și a țării care trimite cererea pentru date; tipul și versiunea navigatorului; tipurile și versiunile accesoriilor navigatorului; sistemul de operare și platforma; datele privind vizita, inclusiv adresele URL ale paginilor care trimit la interfața web a magazinului, prin intermediul interfeței web a magazinului sau de pe interfața web a magazinului (inclusiv data și ora), ora și durata vizitelor anumitor site-uri, datele privind interacțiunea cu pagina (de exemplu, navigarea, click-ul și amplasarea cursorului mausului), modalitatea de părăsire a paginii, datele privind operarea, datele privind postarea și alte date furnizate în cursul solicitării de alte servicii sau descărcări;

c)     datele privind produsele pe care le furnizează vânzătorul către cumpărător: datele necesare pentru furnizarea produselor (inclusiv datele din formulare pentru verificarea contului, detalii privind comanda, istoricul comenzilor, datele pentru plată, adresa de livrare, cerințele și restricționările în ceea ce privește remiterea, mesajele de recomandare și informațiile fiscale); datele pentru serviciile pentru clienți și datele pentru managementul raporturilor cu clienții și marketing;

d)    în cazul în care, pentru luarea legăturii cu vânzătorul sau pentru obținerea informațiilor despre produsele vânzătorului, cumpărătorul va face uz de media de socializare, datele din profilul media de socializare (inclusiv preferințele și comunicarea cu vânzătorul pe Facebook si Instagram ) și datele pe care le publică cumpărătorul/vizitatorul pe profilul vânzătorului, care au legătură cu activitatea de afaceri a vânzătorului;

e)     în cazul în care vizitatorul/cumpărătorul participă la acțiunile vânzătorului, fotografiile și înregistrările video din cadrul acțiunii (fapt despre care participanții la acțiune vor fi informați și în cursul acțiunii).

FOLOSIREA DATELOR

X.5.        Vânzătorul colectează, folosește și stochează datele cu caracter personal menționate mai sus din următoarele motive:

X.5.1      În cazul în care vizitatorul/cumpărătorul vizitează interfața web a magazinului:

a)    pentru facilitarea obținerii accesului și utilizarea interfețe web a magazinului;

b)    pentru furnizarea suportului tehnic;

c)     pentru furnizarea informațiilor și prestarea serviciilor pe care le solicită cumpărătorul/vizitatorul de la vânzător;

d)    pentru asigurarea securității serviciilor prestate și a interfeței web a magazinului;

e)     pentru stocarea informațiilor privind preferințele vizitatorilor/cumpărătorilor în scopul adaptării interfeței web a magazinului la interese individuale;

f)     pentru recunoașterea vizitatorului interfeței web a magazinului în cursul accesului repetat;

g)    pentru procesarea comenzilor pentru produse sau servicii;

h)    pentru îmbunătățirea și mentenanța interfeței web a magazinului și pentru compilarea statisticilor privind vizitele interfeței web a magazinului.

Aceste informații vor fi, în măsură maxim posibilă, anonimizate și, persoana concretă a cumpărătorului/vizitatorului nu va putea fi identificată din datele colectate. Aceste informații vor fi stocate pe o perioadă maximă de 30 de zile.

X.5.2      În cazul în care vânzătorul îi furnizează cumpărătorului produse sau îi prestează servicii:

a)     în scopul furnizării produselor comandate sau al serviciilor prestate (inclusiv posibilitatea de a confirma și a procesa comenzile, pentru administrarea contului de client, a impozitelor și a cheltuielilor, pentru facturare și recuperare de datorii);

b)    în scopul chestiunilor sau a problemelor care apar la produsele vândute sau la serviciile prestate, inclusiv toate  întrebările pe care le poate avea cumpărătorul în legătură cu modalitatea în care sunt colectate, stocate și utilizate datele lui cu caracter personal sau cerințele pentru furnizarea copiilor datelor, pe care le are despre cumpărător în evidența sa. văzătorul

c)     doar dacă cumpărătorul își dă consimțământul, în scopuri de marketing ale vânzătorului, sub formă de e-mailuri care furnizează informații despre produsele și serviciile vânzătorului și de mesaje de reclamă.

Datele menționate la lit. a) și b) vor fi stocate de către Vânzător pentru o perioadă generală de arhivare de 5 ani.

Consimțământul cu procesarea datelor cu caracter personal furnizat către vânzător potrivit lit. c) în scopuri de marketing este valabil timp de 5 ani, cel târziu însă până la revocarea consimțământului de către cumpărător.

X.5.3      În scopul respectării tuturor procedurilor, legilor și reglementărilor care se referă la vânzător.

X.5.4      În scopul exercitării sau al apărării drepturilor legale ale vânzătorului.

BAZA JURIDICĂ PENTRU UTILIZAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

X.6.        Baza juridică pentru utilizarea datelor cu caracter personal descrisă în prezentul articol privind protecția vieții private, este următorul:

a)     utilizarea datelor cu caracter personal este necesară pentru vânzător în scopul îndeplinirii obligațiilor decurgând din orice contract încheiat cu cumpărătorul (de exemplu, soluționarea comenzii, pentru respectarea condițiilor de utilizare a interfeței web a magazinului;

b)    utilizarea datelor cu caracter personal este indispensabilă pentru respectarea obligațiilor legale ale vânzătorului (de exemplu, pentru furnizarea datelor către administrația fiscală);

c)     în cazul în care nu este valabilă posibilitatea (a) și nici (b), utilizarea datelor cu caracter personal este necesară pentru interesele legitime ale vânzătorului (de exemplu, operarea interfeței web a magazinului; furnizarea de produse și prestarea de servicii către cumpărător, efectuarea și primirea de plăți)

X.7.     O categorie specială de date cu caracter personal poate fi utilizată de către vânzător doar în cazul în care cumpărătorul și-a dat consimțământul pentru aceasta (consimțământ pe care îl poate revoca oricând, cum este menționat mai jos).

X.8.      În viitor, un alt mod de utilizare a datelor cu caracter personal s-ar putea să fie supus acordării consimțământului din partea cumpărătorului (pe care îl poate revoca oricând, așa cum este menționat mai jos).

X.9.      În cazul în care cumpărătorul și-a dat consimțământul la procesarea datelor cu caracter personal dincolo de limita pentru îndeplinirea obligațiilor decurgând din contract sau comandă (îndeosebi în scopuri de marketing), poate revoca oricând consimțământul său – într-un astfel de caz, cumpărătorul poate lua legătura cu vânzătorul prin intermediul adresei de email și vânzătorul nu va utiliza datele cu caracter personal în scopurile revocate.

FIȘIERELE COOKIES

X.10.     Unele pagini de pe interfața web a magazinului folosesc fișiere cookies, ceea ce sunt mici fișiere care sunt amplasate în navigatorul de internet, când cumpărătorul/vizitatorul vizitează interfața web a magazinului. Fișierele cookies sunt utilizate în scopul oferirii în viitor a unor posibilități adaptate grație faptului că sunt recunoscute și ținute în memorie preferințele concrete ale vizitatorilor în cursul vizitelor.

X.11.     În cazul în care, pe interfața web a magazinului se utilizează fișierele cookies, vizitatorul/cumpărătorul le poate bloca oricând.  Pentru aceasta se poate activa setarea navigatorului care permite respingerea setării tuturor sau numai a unora din fișiere cookies. Dacă însă vizitatorul/cumpărătorul face uz de setarea navigatorului care blochează toate fișierele cookies (inclusiv fișierele cookies indispensabile), s-ar putea să nu obțină accesul la întreaga interfață web a magazinului sau la unele părți ale acesteia sau să folosească toate sau unele funcții care sunt furnizate prin intermediul interfeței web.

DREPTURILE PERSOANELOR DESPRE CARE SE PROCESEAZĂ DATELE CU CARACTER PERSONAL

X.14.     Referitor la datele cu caracter personal, fiecare persoană, despre care se procesează astfel de date, are anumite drepturi.

Fiecare persoană are dreptul să solicite:

a)     furnizarea accesului la datele cu caracter personal pe care le procesează vânzătorul despre aceasta;

b)    să actualizeze orice date cu caracter personal proprii, care nu sunt actuale sau corecte;

c)     îndepărtarea datelor cu caracter personal ținute de către vânzător cu privire la aceasta;

d)    restricționarea modalității de procesare a datelor sale cu caracter personal;

e)     împiedicarea procesării datelor sale cu caracter personal în scopuri de marketing direct;

f)     furnizarea copiilor datelor cu caracter personal aflate în evidența vânzătorului în legătură cu persoana;

g)    formularea obiecției justificate împotriva folosirii abuzive a datelor sale cu caracter personal de către vânzător.

X.15.     Toate cerințele menționate mai sus vor fi examinate de către vânzător și, într-un termen adecvat, va fi trimis un răspuns (întotdeauna însă cel târziu în termenele stabilite legal).

X.16.     Vânzătorul însă atrage atenția asupra faptului că anumite date cu caracter personal pot fi, în anumite împrejurări, excluse din cerințele de mai sus. În cazul în care apare o astfel de excepție, va comunica această situație în cadrul răspunsului la solicitarea remisă. Înainte ca vânzătorul să reacționeze la solicitare, poate cere de la solicitant să-i furnizeze informații indispensabile pentru verificarea identității lui.

SECURITATEA

X.17.     Vânzătorul pune un accent deosebit pe protecția datelor cu caracter personal contra pierderii, utilizării abuzive, publicării, modificării, accesării neautorizate, lipsei de acces și distrugerii și adoptă toate măsurile preventive adecvate pentru protejarea confidențialității datelor cu caracter personal inclusiv măsurile tehnice și organizatorice adecvate. Măsurile organizatorice includ mecanismele de control, restricționând accesul fizic la spațiul administrativ al vânzătorului, instructajele angajaților și încuierea dosarelor fizice în cartoteci. Măsurile tehnice includ utilizarea criptării, a parolelor pentru acces la sistemele vânzătorului și utilizarea de software antivirus.

X.18.     La furnizarea datelor cu caracter personal, datele cu caracter personal pot fi transferate prin intermediul internetului. Cu toate că vânzătorul depune efort maxim ca să protejeze datele cu caracter personal, care îi sunt furnizate de către cumpărător, transferul de informații prin internet nu este absolut sigur. Prin urmare, cumpărătorul ia la cunoștință faptul că vânzătorul nu îi poate garanta securitatea datelor cu caracter personal care sunt transferate pe interfața web a magazinului vânzătorului și că un astfel de transfer ale loc pe răspunderea cumpărătorului. Îndată ce vânzătorul obține datele cu caracter personal, va utiliza procedee stricte și elemente de securizare pentru a împiedica accesul neautorizat la aceste date.

X.19.     În cazul în care vânzătorul a alocat o parolă persoanei cumpărătorului/vizitatorului sau dacă cumpărătorul și-a ales-o singur, parolă care îi permite accesul la contul de utilizator, o astfel de persoană răspunde pentru păstrarea acestei parole în confidențialitate.

X.20.     Interfața web a magazinului și paginile de pe media de socializare pot conține, ocazional, linkuri către site-urile web operate de către terți.Vânzătorul atrage atenția asupra faptului că prezentele prevederi privind protecția vieții private sunt valabile doar pentru datele cu caracter personal pe care le colectează vânzătorul prin intermediul interfeței web a magazinului și al paginilor de pe media de socializare și că nu poate fi responsabil pentru datele cu caracter personal care sunt colectate și stocate de către terți. Website-urile terților au condițiile lor proprii pentru protecția vieții private iar persoana, care le acceptă, ar trebui să le ia la cunoștință înainte de a trimite orice date pe aceste website-uri.

XI. Proprietatea intelectuală

XI.1.      Cumpărătorul recunoaște și acceptă că designul și prezentarea grafică a site-ului precum și orice baze de date sau elemente publicate pe site pot fi protejate de legislația privind drepturile de proprietate intelectuală. Cumpărătorul recunoaște și acceptă că dreptul de utilizare a Site-lui este strict limitat la vizualizarea și/sau imprimarea informațiilor disponibile pe Site în scopuri personale. Cumpărătorul nu va dispune de alte drepturi decât acele prevăzute în mod expres în acest document asupra elementelor menționate mai sus.

XI.2.      O potențială încălcare a drepturilor de proprietate intelectuală în legătura cu site-ul LoveBooromania.ro poate fi raportată pe adresa loveboo.oficial@gmail.com

XII. Prevederi finale

XII.1.  Raporturile și eventualele litigii apărute în baza contractului de vânzare-cumpărare vor fi soluționate exclusiv potrivit dreptului Romaniei de către instanțele competente din Romania

XII.7.  Datele de contact ale vânzătorului:

XII.8.  Adresa de corespondență: Aricestii Rahtivani, nr. 768, Judetul Prahova

XII.9.  Adresa poștei electronice: loveboo.oficial@gmail.com

XII.10. Telefon: +40 312 295 453.

–    fisierele incarcate nu vor contine URL-uri sau watermark-uri catre site-uri ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca Vanzatorul.

– In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.

– PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

– Te rog sa parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

– FOLOSIREA COOKIE-URILOR

– Vezi Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.

– FORTA MAJORA

– Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

–  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

– LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA – Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Ploiesti.